tirsdag 17. februar 2009

Filmen.....

Plutselig var internetten tilbake etter myyyye strev... Så da prøver jeg på nytt å laste opp filmen som egentlig skulle vært på bloggen i går!!!!






Vi hadde selvfølgelig et lite bursdagsselskap for å gjøre litt ekstra stas på "Lille frøken." Dimma og Snorre fikk hver sin "kake", og deretter fikk Dimma presang. Denne gangen fikk ho velge mellom to forskjellige bein, STOOOORE bein og det ho ikke ville ha, det skulle Snorre få. For vi vlle jo gjøre litt ekstra stas på "sjuklingen" vår, også. Simon og jeg spiste pizza og så på videofilm - så vi koste oss alle sammen i går - til tross for at vi var bare halve familien tilstede. :-)




9 kommentarer:

T :-) sa...

Så mange flotte bilder. Åsså så lita og søt som hun var på de første bildene :-) De vokser og forandrer seg fort.
Hørtes ut som en fin bursdag for alle :-)

Gry og Millis blogg sa...

Så fin film Camilla, jeg ble helt rørt her jeg:o)

Du er heldig som har Dimma, men det slår meg at jammen er Dimma heldig som har deg også:o)

snorredimma sa...

Tusen takk, Gry! Nå ble jeg rørt...

Dixie sa...

Kjempemange fine bilder av Dimma, og en veldig koselig film! Gratulerer med dagen! selv om det er litt sent... Tenkte på om det kanskje var i går, men så glemte jeg visst å gå inn i bloggen og sjekke! :) (Ups...)

Uansett høres det ut som om det ble en fin dag på både Dimma og Snorre - for noen digre bein de fikk! :)

Nøve sa...

Snufs. Jeg ble sittende med dårlig samvittighet og følte meg slem. Jeg har vært så betatt av Snorre, at jeg har oversett Dimma.
Det var på tide ho fikk sin egen film, og jeg fikk virkelig øynene opp for denne vakre vesle glad-jenta di!!!

Jeg sier det en gang til: Gratulerer med dagen Dimma! Du fortjente det største beinet :o)))
Skal sende med nuss fra Nalle!

Nina og Bonnie sa...

En så flott film du har laget om Dimma. Jeg sier som Gry, jeg ble også litt rørt. Se de fra de er små og så plutselig er de store.

Flott musikk du har lagt ved. Du er virkelig flink til å finne den rette musikken.

silja sa...

så fin film:)(snufs)
gratulerer igjen skjønne dimma.. pleier synge "hvem vet" sammen mine tre:D

Luna sa...

kjempekoselig film :) Dimma var helskjønn som liten tass da *sukk*
Håper det går bedre med Snorre!
Luna hilser begge to ;)

Marianne sa...

Så flott film du har laget til Dimma, camilla...Hun er en utrolig vakker jente. Det første året går jo såå fort, man må nyte det mens man kan...skjønne hundene..