torsdag 14. mai 2009

Blåsebukta....

7 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Herlig å se glade, livlige Dimma flyr rundt sindige, staute Snorre:o) Kjempebra Camilla!!!

Nina og Bonnie sa...

Moro å se de leke og kose seg. ;-)

Nøve sa...

Herlig :o)))

Så smart å binde dem sammen! Snorre er vel ikke den som stikker av brått og uventa, eller??

T :-) sa...

Morsomt å se på dem. :o)
Men hva syns Dimma om at Snorre hele tiden "holder" henne igjen? ;)

Anne-Liss sa...

Snorre ser så rolig og traust ut mens Dimma flyr rundt som en virvelvind. Hun prøver så godt hun kan å få Snorre med, er han like rolig og sindig alltid ??
Jeg har også prøvd å binde mine hunder sammen, da rusler de rolig av gårde sammen. Men det ser jo ikke akkurat ut som det demper Dimma da ;-D

snorredimma sa...

Nei, ho er like ivrig ho selv om Snorre holder ho igjen...Det har gått bra, hver gang - det eneste jeg må passe på er at de ikke får bandet rundt beina sine...

Og så er det en fordel at Snorre ikke er så rask som Dimma til å springe, så hvis de plutselig finner på å løpe avgårde...klarer jeg heldigvis å få tak i bandet...

Ville sa...

Det har eg aldri sett, binde dem sammen... Snorre som er ute å lufter Dimma ;o) herlig....