tirsdag 15. desember 2009

“Den største gaven man kan ha, er å gjøre andre glad!”

Og i går gjaldt dette meg – det var jeg som ble glad!! Og det på grunn av en enkelt telefonsamtale…For å ta det hele fra begynnelsen:

Dere husker sikkert at Snorre var hos dyrlegen forrige uke for å reparere en tann? Den dagen ble det oppdaget en “kul” i underkjeven til Snorre. Det ble tatt biopsi, og svaret på den prøven skulle jeg få før jul. I verste fall kunne dette være en “ondartet” kul. Hele verden min raste sammen der og da. Skulle dette ingen ende ta?

Men i går ble jeg glad!! Den danske dyrlegen ringte meg på formiddagen og sa at de hadde fått resultatet på biopsien – og kulen var GODARTET!! Ingen grunn til bekymring. Jeg ble så glad, så glad…at hadde jeg hatt dyrlegen forann meg, hadde jeg nok kastet meg i armene hans fra meg av lettelse og glede :-) Jeg sa til han at det var den beste “julegaven” jeg kunne få! Han humret litt inn i røret, og visste nok nøyaktig hva jeg mente!!

Nå venter jeg bare på nyreprøvene….

Så over til noe helt annet. Det var enda en i familien i går som ble super-glad og ..sukk..omsider trådd over i de voksnes rekker.

HIPP-HURRA for DANIEL som har blitt 18 år og klarte oppkjøringa i går! Nå har gutten endelig fått "lønn" for strevet....;o))Se så stolt og fornøyd han er :-)

IMG_0779

13 kommentarer:

Marianne sa...

Å så godt camilla at prøven til Snorre var så bra...Hundene betyr jo så mye for oss, så det er ikke rart at man blir litt "knust" av sånn ting..men heldigvis gikk dette bra!
Husker hvor vondt det var når Mira var syk, og jeg bare måtte stå å se på at hun led..Nei huff a meg så trist!!

Hils Daniel å si gratulere så masse med dagen og lappen...skjønner han er stolt ja! Blir vel masse bilkjøring på han fremover!! Regner med du er litt rørt over dette og du Camilla..at gutten din har blitt såå stor!

Ha en fortsatt fin dag!

Marianne sa...

Forresten!...headeren var bare kjempe skjønn!!

T :-) sa...

Hipp hurra, så deilig. Ja det var en god julepresang det :-) Da har jeg bestmt at du blir minst like glad når du får svar på den andre prøven! ;-)

Enig med marianne, herlig bilde på toppen, sammen med teksten :-D

Kos deg resten av uka. Her snør det og det er meldt kaldere = hvit jul?

Gry og Millis blogg sa...

.... nå fikk faktisk jeg en knallstart på dagen også Camilla:o) SÅ UTROLIG BRA, også så glad du må være nå:o)))))

Herlig bilde av de to skjønningene i trappa.

Gratulerer til Daniel som har fått lappen. (Nå kan dere kjøres til og fra julebord og sånn - en liten stund i hvertfall;o)

Nøve sa...

Å herregud for en god nyhet :o) Kan jo skjønne hvor grusomt redd du har vært! Gode, gamle Snorregutt, han veit å gjøre mamman sin glad,han :o)
Og så nydelige de er der de ligger øverst i trappa :o)

Kjempestas med Daniel også da :o)
Rart å innse at ungene "tar en igjen"??
Ha en strålende uke, Camilla m.fam!

Gry Viola og Roxie sa...

Så bra at prøva til Snorre var bra!! Kjempe fint at alt står bra til med han.
Kjempe fint bilde av de begge på hederen.

Grattis til grom gutten som har klart sertifikate!! Blir nok en del kjøring fram over nå!!

Ha en fin dag!!

Ville sa...

Så godt at det vat go`nyhet fra dyrlegen:o)))
Kan tenke meg du var engstelig for Snorre-mann.

Så er sønnen din "voksen" han har iallefall fått lappen. Kan tenke meg han er stolt nå, det blir vel litt krusing nå fremover:o)))

Artig bilde på toppen!!!

Inger`s blogg sa...

Ååå så bra,dette var godt nytt å høre.
klart du var engstelig, Camilla, hvem ville ha vært det, nå venter vi så bare på de siste prøvene, tvi- tvi!

Gratulere med Daniel, stor dag, 18 år og lappen.

Godt bilde av de to "små" på toppen.

Nina og Bonnie sa...

Å, så gøy, Camilla. Dette må jo ha vært en STOR lettelse for deg. Kan ikke tenke meg noe verre enn når en skal gå å vente på de prøvene.

Nå skal du se den neste prøven blir like fin.

Grattis med en voksen sønn. Det skal vel lette litt på kjøringen, men med en bil mindre kanskje?

Irén sa...

Nei uff så skummelt med den kulen hos Snorre da! For en lettelse det må være at prøven var negativ!!! Skjønner deg bare så altfor godt!

Grattis til den unge mannen! All grunn til å være stolt! Men mammaen fikk vel enda en bekreftelse på at gutten ikke lenger er så liten... Hilse masse å gratulere, og si at han må kjøre pent og forsiktig :-)

Irén sa...

Glemte helt å nevne den flotte headingen din:

Fabelaktig bilde av de to go'ingene dine, med morsom tekst :-)

snorredimma sa...

Tusen takk for all ros for bildet, jenter.;o) Gratulasjoner er videreformidlet til 18-åringen - han ble litt flau over at alle "damene" på bloggen er vel informert...ja, og så var det DET bildet, da!!! hehe

Daniel har bil, Nina, så antall bilder blir det samme...men det jeg gleder meg mest til...er å ha sjåfør sånn i ny og ne. :o)
Og han kjører så forsiktig - riktig flink er han. ;o)

Hilde, Fant og Ebbie sa...

Så godt å lese at prøven til Snorre var bra! En blir så bekymret når det feiler "ungene" noe! Det er et fint bilde av både Snorre og Dimma øverst på bloggen nå!

Gratulere med Daniel og "lappen". Det er alltid godt når de kan begynne å komme seg avgårde på egen hånd.

Klem fra meg.