fredag 30. april 2010

Døm gær’ne…..

10 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Jeg kommer ikke over Snorres totale forvandling Camilla. Jeg har jo aldri sett ham løpe en gang, og her står han og formelig "rocker":o))

snorredimma sa...

Ja, det er ikke til å tro!! Han ER slitsom blitt - ingen tvil om det. Det verste er at han orker å holde det i gang så lenge av gangen..han tar helt peppen fra Dimma og meg...lurer på om han har fått ADHD som bivirkning av tablettene..?? ;o)

Hilde, Fant og Ebbie sa...

Så koselig å se på "søsknene" som virkelig koser seg.
Snorre ser ut som en kjempehappy gutt - det er helt sikkert. Livet leker for både han og Dimma!

- og Dimma er like pen som alltid.

God helg til deg og dine, Camilla!

Gry Viola og Roxie sa...

Kjempe flotte bilder av Snorre og Dimma! Jeg har ikke hatt gleden av å se de to søkene live. Gleder meg til den dagen. Snorre han ser ut som den goingen! Dimme er flott hun åsså!!
Ha en fin helg!!

Nina og Bonnie sa...

Herlig, herlig, herlig....det er det eneste å si om den filmen. :))))

Ser jo ut som det er bare Snorre som leker. Dimma ser litt fortvilet på han på et av bildene, synes jeg??!! Du har fått noe å slite med ser det ut til, men er han ikke blitt tynnere???

snorredimma sa...

Nina: Jeg vet så sannelig ikke...noen ganger syns jeg at han er tynnere, og andre ganger syns jeg han nesten har blitt feitere. Men han stjeler jo fortsatt mat!!

Bare ta i dag f.eks. Dimma er alltid treig til å spise. Ho venter gjerne til Snorre er ferdig med maten sin før ho spiser sin egen mat, og i dag resulterte det i at han rakk å stjele kveldsmaten hennes. Så nå får ho ikke mat før i morra.

Håper ho har lært nå...at det er best å spise maten sin med en gang den blir servert...:-) Ho er jo så kresen, så nå i det siste har ikke "knøttene" vært bra nok for henne. Vi får se hvor lenge ho syns det...

Marianne sa...

Stå på Snorre..du er en KUUUUL gutt altså!!!
Ikke bare bare med friske lykkelige hunder Camilla!! Lol! Skjønner at du og Dimma er litt i sjokk, tenk at den gamle rolige kjedelige Snorre er blitt så GAL!! hehe! For en herlig liten gjeng du har!

Luna sa...

koselig film av to glade hunder! :)

Dixie sa...

Så gøy de har det! :D Ser ut som både Snorre og Dimma har det veeeldig kjekt med hverandre! :D Morsomt å se Snorre nå i forhold til sånn han har virket tidligere da du fortalte om ham! :)

Berit sa...

Veldig artig film ! (Men hvordan får du greidd linene igjen ???)