tirsdag 31. august 2010

Spennende….spennende….spennende…. :o)

I går skjedde det noe veeeldig spennende…… For det første fikk vi endelig litt sol igjen, og dagen ble iherdig brukt til å nyte siste rest av både varme og sol før kaldere temperaturer slår inn på gradestokken. Merkelig nok var det ikke noe mas på hverken Dimma eller Snorre om å gå tur, så jeg fikk virkelig kost meg – og det var jammen etterlengtet. Så da klokka nærmet seg halv åtte på kvelden, hadde vi fortsatt ikke gjort annet enn å rusle ned veien og opp igjen som tar ca et kvarter – det var lufteturen - og ellers tok vi det helt med ro. Da kom jeg plutselig på at jeg burde vel se å få tatt det vannbildet til sommeroppgaven på Fotoskolen. Etter å ha vært langs med Glommastien et par dager før uten noe særlig hell med vannbildet, var det jo fin anledning nå til å få tatt det bildet. Jeg grep tak i fotoveska med utstyret som alltid er klart til bruk. Denne gangen tok jeg meg tid til å raske med meg stativet, også. Takk og lov for det! Målet var å få tatt et vannbilde etter at sola hadde gått ned – og jeg hadde bare en halv time på meg. Målet er nådd!

MEN, så ringte det i mobilen min….som jeg ikke rakk å ta….og det ploppet plutselig inn en meldlng! Hør her da dere: Det var fra en dame som jobber i Fredrikstad Blad, lokalavisa vår!!! Ho hadde nemlig funnet ut på nettet at jeg eide to islandshunder, og siden de skulle ha en reportasje om Island i lørdagsavisa, lurte ho på om ho kunne få lov til å intervjue meg og Snorre og Dimma!!! JAAA, selvfølgelig!!! Spååååå gøøøøøy!!!!

Damen kom i dag kl. 09….så nå er vi spente på lørdagsutgaven av Fredrikstad Blad! Dette blir, håper jeg, god reklame for Islandsk Fårehund!!

Dette bildet tok jeg i går…er det noen som kan gjette seg til hva dette er bilde av?

IMG_1040

9 kommentarer:

Marianne sa...

Så stiligt Camilla1! Tenker du hoppet av glede etter den telefonen ja!!!
Blir spennende å lese reportsajen...kommer den på nett også! Håper du sendte med et bilde av hundene som du har tatt??

Bilde må jo være av en slags fabrikk?

snorredimma sa...

Reportasjen kommer visstnok bare i papirutgaven...kjempe-dumt! Ho tok en del bilder sjøl....

T :-) sa...

SÅ BRAAAAAA!!!! Selger de Fredrikstad blad på Narvesen, mon tro? I så fall gleder jeg meg til å kjøpe den.

snorredimma sa...

Eeeeh - det er jo lokalavis! Men jeg skal ta bilder av reportasjen og legge den ut på bloggen...og så må jo bladet Islandshunden si noe om det, også??? Hvis det er ok reportasje,da....uff....gruergledermeg til å lese den!

Gry Viola og Roxie sa...

Så kult!! Fredrikstad blad må være å fæ kjøpt på Narvesen. (Mamma kjøpte Ta, likal avisa her, i Oslo i 1981) så da må en jo få kjøpt andre lokal aviser der åsså!!

Det bilde tror jeg må være av en fabrikk som marianne sa og så stiger det røy/damp opp?

Ha en flott dag!!

Elisabeth sa...

Oi, så gøy da. SELVFØLGELIG blir det en knall reportasje, det går da ikke ann å skrive noe annet om en islender :o) Ta bilder å legg på bloggen til oss andre som ikke får tak i avis.

T :-) sa...

det selges et utvalg av lokalaviser på Narvesen, men så absolutt ikke alle. Ikke ØP feks, men Sandefjordsblad tror jeg du finner der.Jeg skal sjekke på torsdag hva som selges på Gardermoen :-)

og ja det må jo nevnes i medlemsbladet :-) send meg bilde.

Gry og Millis blogg sa...

Næmmen Camilla, så gøy!!! Det blir jo super reklame for islandsk fårehund:o))) Nå må jeg huske å sjekke nettutgaven til Fredrikstad Blad når det kommer nytt om dere:o)))

Jeg tror du har tatt bilde av Borregaard eller Peterson eller noe?

snorredimma sa...

Gry: Det komer ikke på nettutgaven - kun papir!! Men jeg skal ta bilder av reportasjen, jeg vettu...
Og du har rett!! Borregaard