lørdag 9. april 2011

Og endelig kom våren…

I dag ble jeg vekket av Dimma som var kjempe-urolig og pipete fordi ho måtte veldig på do. Vi stod opp til et alldeles nydelig vårvær, med en stor sol på nesten skyfri himmel. Det eneste som kunne høres var alle fuglene som kvitret lystig og fortalte at nå har våren endelig kommet til Ophus.

Vårvær_090411_4619

Flagget heises – våren har kommet!

Vårvær_090411_4625

Magnus nyter vårværet…..

Vårvær_090411_4631

Snorre nyter også det flotte vårværet….

Vårvær_090411_4633

Dimma speider bort på Snorre. Viktig å følge med på hva han gjør…..

Vårvær_090411_4634

Magnus tar like så godt vårvasken med det samme…..

Snorre, Dimma og Magnus_080411_4538

“Vårkåte” islendere…….

Vårvær_090411_4629

Vi gleder oss over at våren har kommet, og ser fram til enda lysere og enda varmere dager……

 

Ha en fin og vårlig dag!

8 kommentarer:

Marianne sa...

Herligt herligt!! Nå er det nesten vår her og...snøen fyker nedover bakken i små fosser!! 17 pluss i dag ;)

Ragnhild B. sa...

Deilig liten stemningsrapport fra en fin vårdag!

Gry og Millis blogg sa...

FOR ET DØDSKULT BILDE I HEADINGEN!!!!!!

Våren er her Camilla!!! Endelig. Nå er det i allefall "fordi vi fortjener det" etter DEN lange, kalde vinteren:o)

Ha en kjempefin uke:o)

Inger`s blogg sa...

Tydelig du har fått mere tid å blogge, nå har det kommet på løpende bånn, så bra!
Du har tatt dit valg! Fine, gode ord du fikk av Gry, så sant, og veldig bra når man kan ta et valg.
Flott Camilla, jeg tror ikke du kommer til å savne hjemmepleien.

Kanskje du skal gjøre noe helt annet enn jobbe som sykepleier!!!
Musehistorien var jo bare morsom, "stakkers mus", men sånn er kattelivet og dine er skjønne!

Tenker det begynner å blomstre hos dere etter denne fine,varme helgen.

Ha en fin uke!

Laila sa...

Hei!
Endelig vår ja =D
Fine bilder og fine uteforhold dere har for hundene!
Kjempe stilig bilde helt øverst!
Nyt våren videre!
Hilsen Laila :)

Gry Viola og Roxie sa...

Prøver igjen. La igjen en lomentar her på lørdag, men den har hvist ikke kommet med.
Men da prøver jeg igjen!! Kjempe tøft bide på hedingen din!! Kjempe fine bilder av dine 4 beinte!! Deilig med våren nå!! Her så begynner det åsså å ligne på våren nå!!
Ha en god uke!!

Laila sa...

Hei igjen :)
Stemmer at jeg har bodd borte. Da jeg gikk videregående bodde jeg 4-5 timer hjemmenfra. Men i år har jeg et friår for å jobbe, så nå bor jeg hjemme igjen.
Trivelig å bo sammen med en hund igjen!
Ha en fin dag ;)

nurk sa...

Hundene dine og kattene ser helt herlige ut. Kos deg med dem.
Jeg ble litt nysjerrig på om du kanskje vet eller har hørt noe om Nordenstam hundeskole.
Vet ikke hvordan jeg skal kunne finne ut om hvilke læremetoder de bruker.
Fint om du kan gi meg noen tips.
Ha en riktig fin påske.