torsdag 19. mars 2009

HEY THERE!

9 kommentarer:

T :-) sa...

Så mange flotte bilder! Nå som jeg har finni igjen lyden også så blir slike filmer enda bedre. Og Snorre er og blir en sjarmør med hengeørene sine :o)

Gry og Millis blogg sa...

Camilla; jeg har bare èn kommentar: Dritkult:o)

God helg!

Nina og Bonnie sa...

Snorre er en fotogen herremann. Han minner meg litt om min forrige hund. Ligger/sitter tålmodig og venter til bitzen slukker.

Marianne sa...

Han er nok den kjekkeste gutten i greåker ja...hvem kan vel motstå de bedårende øynene og hegeørene!
Kjempe fin film.....ha en flott helg!

Dixie sa...

For en fin film! :) Det var mange fine bilder av Snorre der, ja!

God helg! :)

snorredimma sa...

Tusen takk alle sammen! Syns bare det er artig å more meg med sånne "prosjekter" når jeg har fri....:-)
Nå tar jeg turen opp på fjellet, og så snakkes vi til uka!!

Gry sa...

herlige bilder av en nyyyydelig gutt! ser ut som han koser seg i snøen :)

Nøve sa...

HEY HEY!
Det er så godt å se dere igjen, alle sammen :o) Og du er oppe seint,skjønner jeg..

snorredimma sa...

Jada, har vært på fjellet i helga- kom hjem i kveld - og skulle bare sjekke pc'n før jeg skulle legge meg. Og det er jo så mye interessant å lese i bloggene atte....:o)