torsdag 26. november 2009

Snart Jul…..sukk…

IMG_4229

13 kommentarer:

Nøve sa...

Jeg begynte å lure på om du grua deg så fælt, Camilla!
Er det Snorre som plages av salmiakk og grønnsåpelukt??

Gry og Millis blogg sa...

Det første jeg tenkte på var at det var noen som forsto meg...;o)

Blir det mye styr for Snorre-mann i jula? Handling og ståk og presanger? Jeg går jo ut fra at han liker maten vi alltid har mye av på den tiden:o)?

Marianne sa...

Nå trodde jeg først at du ikke var riktig vel bevart der Camilla!! Men så er det Snorre som sukker!
Skjønne han er med nisselua!
Nå kom jeg på at det kanskje er på tide å lage julekort!!

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nina og Bonnie sa...

Stakkars Snorre!!! Hva gjør du med han i julen, Camilla??? Vi skal jo gjøre julen koselig for hundene våre. Gave på gave og snop på snop.

snorredimma sa...

Det er det med den der julefotograferinga, da vettu...Og da det er Snorre det går utover...:-)Jeg fant tilfeldigvis nisselua da jeg rydda i noen esker..hehe

Neida, i år gleder vi oss til å feire jul i nytt hus!! Håper det kommer masse snø...og på julaften skal jeg slå opp verandadørene når kirkeklokkene ringer julen inn...og bare nyte det!! Så drar jeg på jobb på natta...ikke fullt så koselig, da...:-(

snorredimma sa...

Og Nøve....salmiakk og grønnsåpelukt!!!! Jeg har da ikke støv på hjernen...hehe

Og Gry: Det blir ikke noe styr for Snorre...tror han bare koser seg. Jeg har aldri pleid å gi hundene noe særlig julemat....men julepresanger får dem i form av tyggebein og annet hundesnadder...

Var det ikke et fint bilde????

Nina og Bonnie sa...

Jo vist, bilde var kjempefint!!!

Men nå er jo du så flink til å ta bilder. :-)

Dixie sa...

Det var et kjempefint bilde av Snorre! Med nisselue! :D

Gry og Millis blogg sa...

Bildet var kjempefint Camilla!!! Snorre ligner på en "islendernisse" som er sliten av å dele ut julepresanger på julaften:o)

Gry Viola og Roxie sa...

Ja nå er det snart jul! Vi gleder oss veldig her!! I morra så blir det satt på lilla duker og lys + nisser og annen pynt. Ikke glitter. Snorre var kjempe fin med nisse lue!!

Nøve sa...

Snorre er alltid nydelig. Bildet er dermed nydelig :o)
Gi dem en god helgeklem fra meg!

snorredimma sa...

Det skal jeg gjøre, Nøve! :-)))