mandag 15. november 2010

Endelig mandag…..

 

141110_0970

 

Ha en fin uke, folkens!

9 kommentarer:

Marianne sa...

Endelig mandag? Den var ny Camilla!

Men ha en fin uke likevel da! Gleder meg til freddan jeg!

Anne-Liss sa...

Takk, ønsker deg også en fantastisk flott uke.

Nina og Bonnie sa...

Ha en flott uke, Camilla! :o)

Gry Viola og Roxie sa...

Ha en kjempe flott uke!! Kjempe fint bilde av de 4 "barna" på hedderen!!

Ville sa...

En flott uke til deg også!!!

Leste ditt tidligere innlegg. Det som er bra er at du har permisjon fra den jobben som du egentlig setter pris på.
Har selv forsøkt meg i hjemmesykepleien, for meg var og ble det veldig masete, var der ikke lenge, fant ut at det ikke var noe for meg. På mange måter litt ensomt.
Når det er sagt så er jeg av den mening at det er sunt å prøve nye ting. Et stort pluss for oss i helsevesent er jo at vi vil alltid få jobb, uansett.. vi har en del valgmuligheter, og kan liksom skreddersy et opplegg som passer vår personlighet:o)
Jeg går som du gikk 50%, men A istede for N, og tar ekstravakter sånn at jeg er oppe i ca 75%.
Kjenner flere som jobber halv stilling og tar ekstra enten på sykehus, sykehjem eller hjemmesykepleien, for å få avbrekk og variasjon.
Mange valgmuligheter dersom en har behov for det.
Lykketil i din nye jobb Camilla:o)))

Koselige bilder av ditt vakre 4 kløver:o)))

Isakstua sa...

Herlig bilde, Slikt bilde må nok jeg se lenge etter. Draumur og veslepus funker godt, men gamlepus og Draumur er nok et godt eksempel på uttrykket " som hund og katt"
Men nydelig var det i hvertfall

Inger`s blogg sa...

Kanskje mor var glad for å skulle på jobb?

Ha en fin uke, Camilla!

Nøve sa...

Endelig tirsdag, sier nå jeg ;o)
Nå har jeg gått igjennom alle bloggene, og ser til min forskrekkelse at jeg ikke har kommentert hos veldig mange på lang, lang tid. Men jeg har lest både din og alle andre ;o)

Håper du finner ut av dette med jobb. Det er ikke alltid like lett! Lykke til, Camilla. Tenker stadig på deg og dine. Skulle vært så fint å sett dere igjen snart...

snorredimma sa...

Ser dere ikke uttrykket til Snorre - dette er IRONI!! ;o))))