torsdag 15. januar 2009

I farta....

Jippi! I dag er det - 3 blå her i Østfold, og hundene kan gå ut og komme inn igjen uten møkkete labber og skitt i pelsen. Sola har tilog med titta fram i dag, og gjett hva vi har gjort, da`æ? Nemlig...vi har vært ute og testa om det går ann å ta "I farta-bilder" med speilrefleksen...

_MG_2979

 

Bare så synd at det bare ble romper hele tida....

_MG_2957

 

Eller det ble ansiktsløst..... Eeeh - ikke enkelt, nei!

Etter å ha stått ute med speilrefleksen og prøvd og prøvd til fingrene ble nesten  blå, ble det dette som ble det beste resultatet i dag.

_MG_3152

 

Bedre lykke neste gang!

Og så en liten film-snutt til slutt:

8 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Det er mulig jeg har litt sære meninger, men det øverste rompebildet gikk rett hjem her!!!

Snorre ser rimelig fortvila og bebreidende ut på filmsnutten, mens Dimma ser ut som om det er den selvfølgeligste ting i verden at hun skal være akkurat hos dere. Herlig!!!

snorredimma sa...

Enig med deg, Gry! Rompe-bildet er morsomt - og det ble maange sånne bilder skal jeg si deg. Kanskje mitt bidrag kan være "romper i farta..!" hehe

Dixie sa...

Det er nesten umulig å få med ansiktet på "i farta" bilder... Men jeg synes de bildene du hadde tatt i dag var kjempefine, jeg!

Igjen melder de regn her hele helga... Så vi får se hvordan det går med "i farta" bildene. Håper vi får litt sol i hvert fall! :)

snorredimma sa...

Det er godt vi har litt tid på oss til å kanskje få til i allefall ETT "i farta" bilde, da...Kjedelig med regn...Men det går sikkert ann å knipse, da også. Det blir bare en våtere fornøyelse.

Nøve sa...

Å så nydelige de er! Syns bildet der Snorre ser i kamera er finest, jeg da. Men han har jo sjarmert meg i senk...
Og den fine, fine filmen. Gry har sagt det jeg tenkte :o) Absolutt fabelaktig!

Nina og Bonnie sa...

Jeg synes også rompebildet var fint. Det er jo gjerne sånn vi ser hundene våre på tur. Det blir jo mange av de. Litt mindre etter jeg fikk meg speilrefleks.

Dimma så ut som en selvstendig liten sjel. Sånn var Charlie også. Snorre så ut som han kunne vært foruten denne lille saken.

Marianne sa...

Ja det er sånn det er, ikke alltid det er de meste perfekte bildene som slår til. jeg syntes også rumpebildet var fabelaktig, kunne kommet høyt oppi konkurransen det tror jeg. Det forteller en historie som alle kjenner seg igjen i og man må faktiskt le...Et virkelig blinkskudd der snorredimma...

Forresten jeg har kjøpt meg nytt kamera i dag...JIPPI..så i morgen skal jeg ut på fototur!

Nina og Bonnie sa...

Har vært inn om igjen for å se på rompebilde. Det er jo glimrende. Det MÅ du sende inn til konkurransen. Har sett på det flere ganger nå. Det kan du vinne med, synes jeg.