torsdag 2. april 2009

Stol på tøffe Tøflus - snurr film...!!!!

5 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

Så herlig Camilla:o) Snorre ser akkurat like tenkende og bekymra ut enten han har leken sin i munnen eller ikke:o)

Hva slags musikk var det?

Nøve sa...

En nytelse å se og høre :o)

Nina og Bonnie sa...

Du er så flink med disse film snuttene. En fin måte å vise mange bilder på en gang og slippe å legge de inn i bloggen og lage den mil-lang. Og så har du jo noen nydelig hunder. Jeg har falt helt for blikket til Snorre, jeg.

Nøve sa...

Hvem har ikke falt for Snorre...?
Tror Camilla er ganske glad i disse hundene sine også ;o)

snorredimma sa...

Gjett om jeg er glad i dem - elsker å vise dem fram, vet dere!! Gry: Musikken er Gary Moore...

Så er det nå sånn...at jeg elsker å ta bilder av Snorre og Dimma, og da ender jeg opp med hundre-og-ørten bilder. Som sagt, jeg har sååå vanskelig for å slette bilder - derfor er film-snutter en mulighet til å få brukt så mange bilder som mulig. En dag håper jeg at jeg kan bli mer kritisk til bildene jeg tar, inntil videre.....:-)

Jeg savner flere bilder av deres hunder - dem er jo så vakre disse hundene våre. Gleder meg sååå til å se dere alle igjen på grisetreffet hos Tove!!