tirsdag 23. november 2010

Åndenes sted….

Dusa_221110_1638

Fortsettelse følger……

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm. Drikk du??

snorredimma sa...

Hadde det bare vært så væl...hihi..

Nøve sa...

Men du koser deg iallefall ;o)
Hilsen "den anonyme"

snorredimma sa...

Ja, det gjør jeg. Har en haug med bilder jeg har tatt fra turen i dag - ikke bare bare å slette...

Du vet, jeg har fri noen dager nå og kan nyte de sene nattetimene igjen :o) Men det er fler som natterangler??

Hanne sa...

Stilig bilde!! Og flott sted!!
Tror kanskje jeg drar kjensel på "åndene"???

Marianne sa...

Jeg ser ånden som går jeg også!! Stiligt skummelt bilde!!

Anne-Liss sa...

Skummelt bilde av "åndene".
Stiligt :o)

Irén T. A. Færevaag sa...

Stilig - og spooky... Uæææ! Hihi

Nina og Bonnie sa...

Nå har du for mye fritid tror jeg. Men veldig stilig. Venter på mer....

Gry og Milli sa...

Utrolig stilige bilder Camilla. Jeg tror også jeg drar ørlite kjensel på åndene. De er ikke av den skumle typen;o)

Nøve sa...

Venter fortsatt på fortsettelsen...

Inger`s blogg sa...

Godt bilde, men hvordan har du da klart å få tatt det???

Ser jo "ånden"!

spennende om du har flere av den type!

snorredimma sa...

Inger: Jeg har gått fotoskolen til Marianne!! Men må innrømme - dette var nok bare flaks denne gangen...hehe...