tirsdag 5. mai 2009

Yesss……

…i dag gjorde vi det jammen bra på kurset, Dimma og jeg. Oppskriften? Joda, det var å planlegge alt fra start til slutt! Og alt var nøye planlagt i dag…:-) - Og søndagens heller lunkne trening er nå slettet fra harddisken for alltid – :-) Leverbitene ble skiftet ut med leverpostei på tube, og Dimma fikk seg en ordentlig snusetur før jeg satte ho i bilen. Litt tidligere ute denne gangen selvfølgelig, og vi fikk tid til en snusetur før treninga startet, også. Ho fikk hilst på både tobeinte og firbeinte, og alt så veldig lovende ut. Alt klaffet i dag!!! Flinke Dimma mi ;o) Etter en bitteliten smak av leverposteien, og jeg hadde Dimma i min makt. Ho gjorde ALT for belønningen. Og vi lo og hadde det gøy, jenta mi og jeg.

Instruktøren fikk nå se at ting var annerledes i dag, og det er jeg glad for. Fikk til og med litt ros, og det varmer alltid!

AGILITY er GØY!

Jeg fikk en annen kursdeltaker til å ta noen bilder. Litt uklare ble dem…..

IMG_3499

Dimma venter på FRI-signalet.

IMG_3500

Her er ho i gang.

IMG_3496

Litt uklart, men her er ho på vei gjennom. Se åssen ho ser etter neste føring, som er til venstre over et hopp.

IMG_3501

Og her skal ho til høyre og over et hopp.

IMG_3511

Dimma slapper av etter en slitsom og varm trenings-økt.

10 kommentarer:

Gry og Millis blogg sa...

GRATULERER!!! Så gøy! Det fortjente dere begge to:o) Flinke, flinke jentene:o)

Nøve sa...

Kjempebra Dimma!!! (og Camilla) Vi vet dere kan :o)))

T :-) sa...

Flinke jenter begge to!!!! Så morsomt at alt gikk så bra. Stå på videre.

Gry Viola og Roxie sa...

Så moro at det gikk så bra på kurset!!! Roxie var på kurs om mandagen og de gikk den veien høna sparker. Hun var så ukonsentrert at det hadde nok vært bedre å vært hjemme. Men vi tar det nok igjen. Ha en fin dag.

Marianne sa...

Så bra Camilla....det er så kjekt når alt ordner seg....Det er så gøy når man tar bilder, for da kan man etterpå se at hunden søker rett vei...ikke alltid en legger merke til det i kampens hete....Lykke til videre da...godt å høre at AGILITY er GØY igjen!

Dixie sa...

Kjekt å høre at det gikk så fint denne gangen! :) Snuseturer og hilsing på de andre hundene og menneskene blir nok nødvendig når Dixie og jeg også begynner med agility, ellers er det nok bare det som er interessant... :) Det var smart å planlegge alt på forhånd!

Unknown sa...

Så flinke dere er!!!

Det er nok lurt å tilrettelegge litt på forhånd, ja...da går det gjerne bedre er min erfaring også!

Agility er gøy! Hittil er det bare Thea som har prøvd seg, men kanskje jeg også må gjøre et forsøk?? Blir jo rent inspirert av dere!!

Nina og Bonnie sa...

Så bra, Camilla!! Det kan lønne seg å ikke gi opp. En har alltid gode dager og dårlige dager. Flinke Dimma, gi henne en nuss fra Charlie!

Ville sa...

Så flinke dere er...krever nok litt av mor også...finne utav hvordan Dimma vil ha det ;o)

Irén sa...

Grattis Camilla!!!

Så gøy det ser ut da! Skulle ønske vi hadde en sånn bane i nærheten. Skulle vært artig å prøve. Får vel lage en i hagen. Har visst plass til det :-)

Tusen takk for velkomsthilsen hos meg. Så koselig da :-)

Gleder meg til å følge dere videre innpå her. Nydelige hunder du har!

Hilsen og klem fra Irén