torsdag 13. august 2009

Draculas datter…..???

IMG_4165

11 kommentarer:

Nøve sa...

I all verden??? Hvem sine bein ser vi???

Irén sa...

Hehehe, stilig og morsomt bilde!!! :-)

Marianne sa...

Haha,,,ja det så jammen med ut som draculas datter ja..ikke bare vampyr tenner, med ville øyner også..bra bilde...

Nina og Bonnie sa...

Hjelpe meg. Hva har du gjort med Dimma???? Eller hvor har du gjemt henne og hvem er kopien?? hahaha

Toiwo, Järki og Charlott sa...

Hehe, for ei sjarmerende frøken ! ;o)

Kjenner forresten igjen de bena, er en slik stor pipe kylling, ikke sant?
Toiwo hadde en slik, men den "døde". I maaange biter ;o)

Gry Viola og Roxie sa...

Jeg synes du der skummel ut jeg!!
Nuss på nesa til deg men bare når du ikke er så skummel!!
Hilsen Roxie!!

snorredimma sa...

Det stemmer...dem beina er en stor kalkun (sier vi da) som piper. Det er forresten en av yndlingslekene til Snorre....

Ville sa...

Så herlig bilde:o)

Dixie sa...

Oi, det var jo nesten litt skummelt! Men et morsomt bilde var det, i hvert fall! :)

Gry og Millis blogg sa...

Så utrolig kult bilde!!!!! Øyne, tenner og "levningene" som ligger rundt henne. Herre min hatt jeg ler jo ordentlig her jeg sitter. Blinkskudd!!!!!

PS. Er det den hunden vi skal på kurs med til helgen??? Skummelt;o)

Nøve sa...

Takk for sist :o)
Håper det snart kommer noen bilder fra helgas begivenheter!!!