tirsdag 25. august 2009

Helga...

Da er det vel ingen tvil om hva vi har gjort denne helga - nemlig vært på Bergheim i Hallingdal!! Tusen takk, Nøve, for din gjestfrihet - det var godt å få mat i "skrotten" da vi kom opp på fredagskvelden. Det ble ikke så mye kokkelering på hytta!! :-)



Å, ja - vi har vært på runderingskurs sammen med Nøve og Nalle og Gry og Milli. Det var såååå morro! Hilde er verdens flinkeste instruktør, så her var det bare å kaste seg ut i det - til tross for manglende viten fra før om hva rundering er for noe... Nå vet jeg det!! Det kan dere lese alt om på bloggene til Nesbyen Hundeskole og det som Nøve og Gry har skrevet. Jeg velger derfor å vise dere hvordan vi har hatt det ut i fra hundenes synspunkt....







8 kommentarer:

Anne-Liss sa...

Nå koste jeg meg virkelig, gøy å se på bildene fra helga. Det så ut som gutta ble gode venner til slutt og jentene koste seg sammen.
Når en slik flott gjeng med hundegærne damer tilbringer helga sammen da kan det vel bare bli vellykket.

Gry og Millis blogg sa...

Endelig Camilla. Nå var jeg så spent:o) SÅ UTROLIG FLINK DU HAR VÆRT!!!!! Både til å ta bilder og til å sette dem sammen. Dette var skikkelig gøy å se. Jeg lo jo høyt da du til og med hadde lagt på Tuppen og Lillemor -sangen!!!! Så herlig Camilla!!!! Denne kommer jeg til å se MANGE ganger. TUSEN TAKK for at du tok deg tid til dette!!!!! Vi gleder oss til å treffe dere igjen:o) Stor klem fra oss

Nina og Bonnie sa...

Der var det mange flotte bilder av noe som ser ut til å være en uforglemmelig helg. Dere har jo bare kost dere masse. Gleder meg til fortsettelsen.

Nøve sa...

Å tusen takk Camilla, dette var skikkelig moro å se!!! Litt av en jobb du har gjort :o)

Stor kos fra meg og mange nuss fra Nalle :o)

Gry Viola og Roxie sa...

Hei Camilla! Kjempe flotte bilder av noen kjempe fine,søte,nusslige pene hunder!!
Bare lurer på en tin, må jeg ha et spesielt bilde program for å lage slike flotte filmer som du gjør?

snorredimma sa...

Fint at dere likte det, jeg kommer nok også til å kose meg med disse bildene i laaang tid framover.

Gry Viola: Jeg bruker et program som heter Pinnacle, det må kjøpes. Ellers kan du bruke movie-maker hvis du har windows. Det har mye av de samme funksjonene som Pinnacle. Bare prøv i vei...det er garantert morsomt!

Jeg så at den ene filmen ble litt uklar i bildene, for jeg måtte velge nest beste kvalitet da jeg lastet opp fila fordi den var over 100 mb...Synd...

Gry og Nøve: Dere må da ha tatt flere bilder dere, også????

Nøve sa...

Hvor mange bilder har du egentlig, Camilla??
Jeg ser og ser...

snorredimma sa...

eeehh...det ble vel sånn rundt 200 stk...men alle var jo ikke like vellykket, da...;-)