torsdag 8. januar 2009

IMG_2601


IMG_2601, originally uploaded by killawarra.

13 kommentarer:

Nøve sa...

Kjempe-trivelig å ha dere tilbake :o)

Men hva er det du driver med nå???
Har du forstørra bloggen din riktig??
Jeg vil se riktig STORE bilder av Snorre ;o) og Dimma!

snorredimma sa...

Aner ikke hva jeg gjør...Prøver å få stooore bilder, men alt annet blir stort!

Nøve sa...

Du må følge oppskriften nøye!
Der du redigerer malen (i gamle-bloggen), må du dele opp header-wrappen og det der, helt riktig.
f.eks.880
880
600
240
880

T :-) sa...

Hei Har du sett oppskriften vår som det ligger link til i en av kommentarene hos Hanne eller Gry??

snorredimma sa...

Hææ? Får prøve igjen- syns det her er gør-vanskelig..Hvor er forresten oppskriften?

Nøve sa...

http://somminedagerer.blogspot.com/2008/11/hvordan-lage-store-bilder-i-bloggen.html

Nå skal det nok gå bedre!

snorredimma sa...

Nå har jeg klart å lage større mal. Neste prosjekt blir å klare å bruke writer...Detter jo bare morro..hehe

Nøve sa...

Ting tar tid, men jammen er det moro :o)

snorredimma sa...

Da får jeg ta en opprydding...

Gry og Millis blogg sa...

Gratulerer Camilla, dette ble jo knallbra!!!!!! Vakre Snorre (sukk) og Dimma. Det er kjempegøy når man får det til, men himmel så frustrerende når det ikke går.

Marianne sa...

Så skjønne de er på hovedbilde ditt, snorres øyner er jo til smelte av. Nå er det vel snart store bilder på alle sammen....

snorredimma sa...

Ja, begynner å skjønne opplegget nå, så nå blir det stoore bilder. Men jeg får dem fortsatt ikke like store som det du får til, Gry!!

snorredimma sa...

Eller jo - nå ser det ut til at jeg fikser det.